Mastercard Inc.-ն խարդախության դեմ պայքարելու նպատակով կսահմանափակի առցանց գնումներ կատարելիս քարտերի կոդերի օգտագործումը։ Այս մասին հայտնում է Bloomberg-ը։
Շուրջ մեկ տասնամյակ առաջ ընկերությունն առաջին անգամ ներկայացրեց տեխնոլոգիա, որը սպառողական քարտերի կոդերը փոխարինում է այսպես կոչված թոկեններով, ընկերությունն այժմ կատարում է 1 միլիարդ նման գործարքներ ամեն շաբաթ, հարցազրույցում նշել է գլխավոր գործադիր տնօրեն Մայքլ Միբախը (Michael Miebach):
Այժմ Mastercard-ը պլանավորում է ընդլայնել տեխնոլոգիայի կիրառությունը՝ փոխարինելու գաղտնաբառերը կենսաչափական տվյալներով, ինչպիսիք են մատնահետքերը կամ դեմքի սկանավորումը, նշել է Միբախը:
Այս տարբերակը ֆինանսական արդյունաբերությունն օգտագործում է՝ պայքարելու առցանց վճարումների խարդախության ահագնացող խնդրի դեմ, որը, ըստ տարբեր հաշվարկների, մինչև 2028 թվականը կգերազանցի 91 միլիարդ դոլարը:
«Մեկ տասնամյակ առաջ ընդհանուր մտածողությունն այն էր, որ «եթե ցանկանում եք ապահովել անվտանգությունը, պաշտպանեք տվյալները և պաշտպանեք գաղտնաբառերի միջոցով հաստատվող գործարքները։
«Դա որոշ ժամանակ աշխատեց: Եվ հետո այն սկսեց դառնալ խոցելի՝ ապահովության և անվտանգության փոխարեն»,-ասել է Միբախը Mastercard-ի լոնդոնյան գրասենյակում:։
Mastercard-ը և մրցակից Visa Inc.-ն առաջին անգամ ներկայացրին խորհրդանշական տեխնոլոգիան մոտ մեկ տասնամյակ առաջ այն բանից հետո, երբ խարդախները թիրախավորել էին մանրածախ առևտրի համակարգերը, ներառյալ Target Corp.-ը և Best Buy Co.-ը:
Վճարային համակարգերը, որոնցից մեկը Apple Pay-ն է, օգնեցին նվազեցնել խարդախությունների թիվը գնումներ կատարելիս: Այժմ, սակայն, հանցագործները թիրախավորում են էլեկտրոնային առևտրի կայքերը, որոնք սպառողներից պահանջում են ձեռքով մուտքագրել իրենց քարտի տվյալները՝ գնումներ կատարելու համար:
Հաքերները նաև սկսել են թիրախավորել այն կայքերը, որտեղ անվտանգությունն ապահովման համար օգտագործվում են մեկանգամյա գաղտնաբառեր: Այս գաղտնաբառերը, որոնք մանրածախ առևտրով զբաղվողներն ու բանկերն ուղարկում են սպառողներին նրանց ինքնությունը հաստատելու համար, գնալով ավելի խոցելի են դարձել, ասում է Միբախը:
Mastercard-ը կհամագործակցի բանկերի և վճարային համակարգերի հետ ամբողջ աշխարհում՝ փոխարինելու այս մեկանգամյա գաղտնաբառերը սպառողների կենսաչափական տեղեկատվության վրա հիմնված թոկեններով:
Այն այժմ արդեն ներդրվել է Հնդկաստանում այս շաբաթ՝ PayU-ի և բանկերի հետ համագործակցության հաստատումից հետո, ներառյալ Axis Bank Ltd-ն։
«Խնդրի այն է, որ եթե ինչ-որ մեկը ներթափանցեր և մտներ այդ տվյալների մեջ, նրանք կարող էին օգտագործել դրանք», – ասել է Միբախը:
«Ի՞նչը կարող է խոչընդոտել թվային տնտեսությանը․ տվյալների արտահոսքը: Եվ թոկենների կիրառումը մեծ լծակ է դա զսպելու համար»:
Mastercard-ից հայտնել են` ակնկալում են մինչև տասնամյակի վերջը Եվրոպայում արդեն էլեկտրոնային առևտրի բոլոր գործարքները կհաստատվեն թոկեններով: